Poradna Domo DO42326PC

Autor: Eva Loulova | Vloženo: 27.07.2019 000 23:44 | Témata: Poradna Domo DO42326PC

Eva Loulova

Eva Loulova

Po prvnim zavarovani se objevila spousta skvrn, ale i prohlubni - je to tak nekvalitni nerez?

Prosim o radu, mam-li reklamovat. Zaroven nechapu to, ze je tak spatne zpracovane dno, ze se podlozky dotyka jen pul nozicky, hrnec stoji na par plastovych vycnelcich - u teto znacky bych necekala.

  • 28. července 2019 - Oficiální zástupce obchodu MojiPomocníci.cz

    Dobrý den, takto na dálku těžko hodnotit, ale máte-li pochybnosti, reklamováním nic nezkazíte. Jinak obecně jsou zavařovací hrnce Domo velmi dobré, odolné a trvanlivé, nerez je kvalitní a silný. Máme jej sami doma také již asi pátým rokem a funguje bez problémů. Při kladení sklenic doporučuji použít rošt, který je v balení a který dno překryje.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • Eva Loulova

      23. září 2019 - Eva Loulova

      Reklamace byla uznana, sla jsem hrnec koupit znovu do kamenneho obchodu, musim s politovanim rict, ze jsem se vratila bez hrnce, protoze vedle drobnych vad na nerezu (oproti reklamovanemu kusu v pohode), bylo nasroubovani 2 hrncu, co jsem videla, vychyleno treba o 2 cm i vic, zda se, ze kvalita domo bere za sve.


    • MojiPomocníci.cz

      23. září 2019 - Oficiální zástupce obchodu MojiPomocníci.cz

      Dobrý den, nejsem si jist, jaké našroubování máte na mysli - zřejmě spodní část s panelem k nerezovému hrnci nebo usazení výpustního ventilu? Naše zkušenost je jiná, jak jsem psal, hrnec máme sami doma. Ke každému hrnci balíme zavařovací sklenici, kterou přidáváme vždy dovnitř, a tak vidím každý hrnec, který odesíláme, žadné viditelné vady jsem nikdy nezaznamenal, občas si všimnu skvrn (zřejmě vzniklé při balení ve výrobě), jsou to však skvrny (špína), nikoli vady nerezu. Nikomu samozřejmě hrnec nenutím. Hezký den.


    • MojiPomocníci.cz

      23. září 2019 - Oficiální zástupce obchodu MojiPomocníci.cz

      Dobrý den, ještě jsem se díval, jaké máme v našem obchodě statistiky prodejů a reklamací pro tento zavařovací hrnec, od října 2018 jsme jich prodali 94 ks, z toho byly dvě reklamace: 1. nebylo kompletní balení, vyřešeno doposláním chybějících dílů, 2. hrnec nešel spustit, vyřešeno posláním nového kusu. To jsou, myslím, velmi dobré statistiky, kéž by takové mělo i jiné zboží. Hezký den, s pozdravem Jiří Baloun


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.